Sunday, December 2, 2007

Fashionistas in Japan

Mda, de bine ce-mi propusesem sa nu mai scriu despre fashion si chestii de fete, nu am avut de lucru si am intrat iar pe Style Arena. Nu pot sa nu ma gandesc cum reusesc in Japonia sa se imbrace toti atat de diferit si de altfel. Dar poate ca fotografii lor sunt mereu la panda si, avand in vedere ca siteul e in japoneza, nu pot sa-mi dau seama de intervalul de timp in care se posteaza poze. Dar tot nu inteleg cu reusesc sa se imbrace atat de funky. Fiindca unele outfituri mi se par foarte crazy...Oricum, iar mi-am compus un pin-up-board de inspiratie. Imi pare rau, cred ca iar am prea multe poze cu fuste, dar sunt o obsesie de care se pare ca nu mai scap. Daca stie cineva de unde sa fac rost de haine mai indie in Bucuresti, sunt foarte doritoare de asemenea informatii. Si da, lansez din nou rugamintea generala catre blogosfera: Unde sunt second-handurile care merita in Bucuresti? Voi fi etern recunoscatoare...

10 comments:

Anonymous said...

nu prea sunt...asta e nasol. mai mult prin tara...cluj, timisoara,brasov...

Anonymous said...

salut, am dat intamplator peste blogul tau. daca te intereseaza o discutie despre o emisiune de moda, trimite-mi un mail la cristina@happyfish.ro.merci

Anonymous said...

si eu m-am tot intrebat unde gasesc second hand-uri ok in Bucuresti, dar din pacate nu prea sunt sanse .. totusi, in Piata Amzei, la etaj, in capat de tot (dupa ce faci la dreapta) sunt doua magazine cu haine foarte misto. pe ele scrie ca-s facute in India, Nepal etc (nu sunt sigura de asta ..), au cam o bucata din fiecare model (noroc sa ai pentru masura potrivita), primesc des marfa, iar preturile sunt mult mai mici decat in alte parti. eu mi-am luat o camasa, o fusta (ca tot ziceai de fuste :p) si o esarfa si-s foarte mandra de ele :D daca ai drum, merita sa treci si p-acolo. toate bune ..

Cinnamon said...

Ana, mai explica-mi o data unde sunt magazinele. Piata Amzei e mare :) La etajul carei cladiri? ce are la parter?

In alta ordine de idei mai e un magazin dragut in Amzei, despre care am scris aici: http://metallirys.blogspot.com/2007/09/oh-such-wonderful-day.html

Anonymous said...

stiu si magazinul despre care ai scris .. :D
asa .. in Piata Amzei, unde sunt zarzavaturi si legume, dar deasupra, la etaj. intrarea cu scarile o gasesti langa Fornetti, deci cum te uiti la piata in partea dreapta. si cand urci, treci de cei care vand baterii si shuruburi si faci la dreapta, pana in capat .. sper ca ai inteles, indicatiile mele sunt ametite de obicei :))

Cinnamon said...

Ahaaa, gata, deja pot sa-mi imaginez traseul. Merita o vizita:) Merci Ana for sharing.

Anonymous said...

cu placere. astept sa spui ce ai gasit :)

Kidha said...

La miniprix-ul din baneasa mai gasesti chestii funky. Si era un magazinas printre stradutele din apropierea lipscaniului, mereu ajung pe-acolo din intamplare, ca nu stiu exact pe unde e.
Poate pui poze cu ce-ai gasit :)

Cinnamon said...

Kidha: la miniPrix Baneasa ajung f. greu. Dar am gasit niste blugi drauti azi la MiniPrix in Romana. Poate trec maine sa-i iau. Sa-mi zici si mie cand afli care e magazinul minune de pe Lipscani. In curand ma duc sa vad ce gasesc in Amzei, dupa indicatiile Anei.

Anonymous said...

sunt asa o sursa de inspiratie - japonezii as in!