Sunday, March 23, 2008

Mini Yard Sale by Metallirys

Stiti cum se intampla, curatenia de primavara, facem ordine, aruncam lucruri vechi. Ei bine, in spiritul Recyclingului si nu numai, am redescoperit aceasta geanta pe care poate si-o doreste vreuna dintre voi. Am primit-o de Craciun candva, si, desi nu e urata, nu e tocmai pe stilul meu (si nu prea am la ce sa asortez verdele; daca era rosie ma gandeam de doua ori).
Geanta, pe care o puteti inspecta si studia mai jos, este Tommy Hilfiger (da, da, m-am mirat si eu, se pare ca e chiar originala) din piele intoarsa verde. Dimensiunile sunt aprox 30cm lungime, 19.5cm latime/adancime plus 21cm lungimea manerelor. Pretul gentii e de 75 RON. Daca cineva este interesata de ea, lasati-mi un mesaj aici sau un mail la cinnamon.cloves [at] yahoo.com.




6 comments:

Unknown said...

o dai prea ieftina,avand in vedere ca e noua. rewrite, cat mai a timp ;)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
verde ursuz said...

sunt offtopic asa ca mii de scuze... dar mi-am facut un blog nou si vroiam sa te rog frumos daca il poti adauga in blogroll-ul tau. ms frumos! http://funkyartgallery.blogspot.com

Me said...

i-as da-o mamei de ziua ei, insa as vrea s-o vad inainte sa promit ca o cumpar, ce zici, se poate??

Cinnamon said...

@Me, sigur ca poti s-o vezi (sper ca esti din Bucuresti). Vii, o inspectezi, si daca-ti place e a ta. La Multi Ani to ur mom :) Da-mi un mail sa vorbim cum/cand ne intalnim.

Cinnamon said...

@ aniti: aflasem deja de link, cred ca de pe siteul funky monkey. way to go, funky stuff :)