Friday, September 12, 2008

Targ Vintage la Green Tea

Pe 27 septembrie are loc un Yard Sale la Green Tea. Poate participa oricine are haine sau obiecte pe care nu vrea sa le arunce, sau oricine se ocupa de handmade stuff. Eu din pacate nu voi putea fi acolo sa va salut, dar sunt sigura sa o sa va distrati de minune asa ca astept poze :) Detalii si pe Vintage Lover's Pub. E-mail pentru intrebari si inscrieri: office@greentea.ro



Se nimereste si ca Green Tea este unul dintre localurile mele preferate din Bucuresti. Ceaiurile sunt excelente si gama foarte variata. De asemenea La Green Tea mai puteti savura Quiche, biscuiti si fursecuri speciale pentru ceai si foarte delicioase sau dulceata. Vara printre preferatele mele sunt Oranjada si tarta de fructe...mmmm.
Desi vara cel mai placut e sa stai la una dintre masutele de pe terasa, aruncati neaparat si un ochi pe dinauntru. Un mic preview mai jos, dar see for yourself!

2 comments:

Unknown said...

Off topic: Am si eu o rugaminte: ai putea schimba, te rog, link-ul catre Biba Bijoux din www.cerceiunici.blogspot.com in www.bibabijoux.blogspot.com ? Mersi mult de tot :)

Anonymous said...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!