Sunday, August 31, 2008

Fahrrad frei



Iata-ma din nou pe blog, dupa o absenta destul de indelungata. In primul rand am avut de trecut primul hop, examenul de licenta, iar in al doilea rand, sunt in plin proces de mutare dintr-un apartament in altul, dintr-un oras in altul, dintr-o tara in alta. Holul meu e umplut de cutii de carton, iar eu inca nu stiu cand exact voi pleca definitiv in Germania, si da, nici unde exact.

Dupa indelungi luni de speranta si planuri si nesfarsite documente de completat si aplicatii de trimis, am fost acceptata, eu si prietemul meu, pentru un masterat cu major in Marketing la Uni Münster. Am fost acolo, orasul este genial, este capitala bicicletelor din Germania, am inchiriat apartamentul in 2 ore (a nu se intelege ca l-am si gasit in 2 ore!) iar acum a mai ramas un "mic hop" de trecut: asteptam decizia prorector-itei de la Uni Münster de a ne putea inscrie fara diploma definitiva de Bachelor, ci doar cu adeverinta primita de la facultate.
Caci da, dragi studenti si nu numai, se pare ca Hotararea de Guvern care priveste continutul diplomelor absolventilor Bologna 3 ani (B.Sc si respectiv B.A.) inca asteapta sa fie votata, iar pana atunci nu se pot elibera niciun fel de diplome de "licenta" pentru 3 ani de studiu. Which, euphemisticallz speaking, sucks.

Asa ca dupa ce ne-am stresat, ne-am facut nervi peste nervi, am fost de nenumarate ori in ultima saptamana la Uni, la minister si cam pe la orice institutie care ni se parea noua ca are legatura cu sistemul infect de invatamant din Romania, acum asteptam deciyia prorectoritei din data fatidica de 3 septembrie. Asa ca acum asteptam.
Nici nu cred ca mai am energie sa caut apartament in Berlin, varianta de reyerva in cay ca nu iese cu Uni Münster...

2 comments:

Anonymous said...

He, he! Vezi ca ai inversat y cu z. :-D Si lasa ca partea cu cautatul apartamentului in Berlin e cea mai mica dintre probleme. Sa speram doar ca primim diplomele pana in martie 2009!

Andreea Verde said...

:) ohoo, cate noutati..