Saturday, September 6, 2008

DaWanda - cele mai frumoase lucruri create manual

DaWanda este o platforma pentru artistii creatori de diverse lucrusoare Handmade "Business with Love", in special din Germania, Marea Britanie si Franta. Majoritatea lucrurilor aflate la vanzare la DaWanda se pot livra si in Romania fara costuri exagerat de mari. Asa ca m-am gandit sa va prezint aceasta platforma (asemanatoare cu Breslo autohton) si cateva dintre produsele care mi-au atras mie atentia. Happy browsing si, de ce nu, shopping :)



3 comments:

Anonymous said...

CREEATE??? se scrie cu un singur "e" ....invatati limba romana

Cinnamon said...

Ei, uite de-aia plec eu in germania. ca sa scap de crizati ca tine care mai sunt si anonimi. Chill man:)
In rest, corectura intemeiata, typo din partea mea.

Elle said...

Foarte fain blog! :) Tot scurm prin el de minute bune si deja am gasit o gramada de chestii care merita o privire mai atenta. Intr-adevar, lucrusoare adorabile si o colectie savuroasa de link-uri. Eu sunt cam noob atat in blogosfera cat si in 'comunitatea hand-made', asa ca deocamdata i mostly watch and learn. Inca nu am nimic facut de noi (eu si o buna prietena lucram impreuna) pe site, pentru ca abia ne-a lovit inspiratia si inca asteptam materialele comandate on-line. Apropo, noi facem papucei, in primul rand, dar incet incet ne vom ocupa si de genti si briz-briz-uri.